
Kvalitet & service
Två absoluta honnörsord i vår verksamhet. Nedan kan du
läsa mer om vår definition av de två begreppen.
Kvalitet
För att säkerställa högsta möjliga produktkvalitet startar vårt arbete redan hos producenten och löper sen vidare genom hela kedjan ut till dig som kund. Ständigt arbetar vi för att upprätthålla de kvalitetskrav vi och ni ställer på oss i form av sortiment och leveranssäkerhet. Vi erbjuder även utbildning i råvaruhantering och förvaring för dig och din personal vid förfrågan.
Vårt löfte till dig som kund:
– Kunnig personal som bidrar med produktinformation och tips.
– Hög noggrannhet, från ordermottagning till varuplock och leverans.
– Att våra varor håller den kvalitet du som kund förväntar dig.
Målet med vårt kvalitetsarbete är att kunna förse våra kunder med varor av högsta möjliga kvalitet. För att leva upp till detta har vi varukontrollanter, som under ledning av kvalitetsansvarig, kontrollerar flödet på alla inkommande varor.
Service
Ett av våra viktigaste mål sedan start har varit att erbjuda våra kunder hög tillgänglighet och att alltid finnas tillhands. Under våra verksamma år har vi utvecklat konceptet och strävar alltid efter att lyfta den upplevelsen. Det är vår uttalade affärsidé, att ständigt ligga längst fram när det gäller att erbjuda marknadens bästa service för Stockholms krogar, caféer, salladsbarer med flera.